Безумовно, карантин підштовхнув педколективи до пошуку інших форм організації освітнього процесу. Технології дистанційного навчання, їх результати за півтора місяця, відгуки переважної більшості учнів і батьків підтвердили необхідність впровадження "дистанційки" не лише в навчальний, але й в організаційно-педагогічний процес. Власне те, до чого закликають багато років провідні освітяни-практики країни, нарешті має стати важливою складовою освітнього процесу.
Кременчуцька школа І-ІІІ ступенів 24 провела онлайн-засідання педагогічної ради щодо завершення навчального року: його термінів, ведення документації, дистанційного навчання, атестації учнів, виховної роботи, тощо.
Щиро дякую заступникам Зайцевій В.О., Нестеренко Л.П. і педагогам за проведення педради, а батькам за підтримку.
Бажаю більшості з нас зміни стилю мислення!
Директор школи В.ФОФАНОВ