26 січня у Кременчуцькій загальноосвітній школі I-III ступенів №24 в рамках побудови Нової Української Школи відбувся міський семінар для керівників методичних об’єднань класних керівників шкіл в інноваційній формі Педагогічної студії з циклу «Класний менеджмент у середній школі (Classroom Management) » за інтерактивною методикою: семінар – експлікація « Формування національної самосвідомості та правової культури учнів засобами інтерактивного виховання ».
Відкрив творчу зустріч педагогів Процько І. В., начальник відділу міського департаменту освіти, її ініціатор і натхненник , окресливши зміст і мету зустрічі.
Теоретичний блок семінару розпочав директор школи Фофанов В. А., який ознайомив присутніх з системою виховної роботи та організацією роботи класних керівників в закладі.
Заступник директора з навчально - виховної роботи Зайцева В.О. презентувала учасникам семінару втілення проблематики нової української школи у практику роботи класних керівників , адже система виховної роботи спрямована саме на формування національної самосвідомості учнів та формування в них правової культури.
Гості мали змогу відчути атмосферу зимових свят. Обрядові пісні, щедрівки та колядки й народний вертеп підняли настрій усім присутнім (керівник Потопольська Є.Г.)
Практичний блок семінару пройшов за інноваційним методом Світового кафе (The World Café) з теми : « Булінг. Виявлення та стратегія захисту ». Ініціатором і модератором практикуму стала Сирота Л.В., завідувачка психологічної служби міського науково-методичного центру. Підготували та провели захід практичний психолог школи Шевченко І.С. та педагог-організатор Бейкун Л.П.
До участі в семінарі долучились його активні учасники і модератори :
Охнівська С.Г. – спеціаліст служби у справах дітей Автозаводської районної адміністрації,
Гончаренко А.М. - психіатр психо - неврологічного санаторію "Славутич",
Крамаренко Я.Ю. - інспектор зав’язків з громадськістю міського управління патрульної поліції, Оченаш М.С. - лейтенант патрульної поліції м. Кременчука
Проведення семінару - практикуму, активна співпраця учасників ще раз підкреслили , яка важлива і відповідальна робота покладена на плечі класних керівників. Кожен з педагогів , які відвідали семінар , мав можливість піднятися на ще одну сходинку вище у своїй фаховій майстерності.