В роботі директора, як і кожного педагога, найбезціннішим є безпосереднє спілкування з учнями, партнерські стосунки з ними, прагнення почути іх побажання або зауваження. Це дозволяє у відкритому спілкуванні на віче шкільноі громади з¹ясувати окремі непорозуміння, внести корективи до плану роботи закладу, окреслити коротко- та довгострокові завдання шкільного життя, зробити взаємовідносини щирішими, відвертішими , зрозумілішими для сторін, одночасно формуючи навички громадянськоі активності, уміння відстоювати власну позицію, брати на себе відповідальність, відмовлятись від споживацьких поглядів 《мені повинні дати, зробити...》.
Однією з таких форм співпраці у школі є 《Директорська скринька》. До неі діти вкладають своі нотатки з побажаннями або зауваженнями. Директор дає відповіді на ВСІ питання. Тут також ухвалюються рішення щодо життя шкільноі громади.